Sandy

Usch vad jag är less på stuvsta station idag. Haha har varit här 2 ggr nu idag och båda gångerna väldigt länge!
Första gången hade jag lämnat Rosie hos mormor och då vart tågtrafiken inställda pga olyckshändelse. Två tåg hade tydligen krockat :O Och nu ikväll när jag har jobbat och hämtat Rosie från mormor missar vi tåget precis och får vänta i en halvtimme -.- eftersom Rosie ska fasta på morgonen innan operation hos veterinären har hon inte ätit än! Så hon är jätte hungrig stackarn, så jag tycker tåget kan komma lite tidigare så hon får sin middag snabbt!! :) (13 min kvar)

Är också väldigt orolig över pojkvännen som nu är i USA samtidigt som en stor orkan är på väg in över östra Amerika. Han tycker inte jag ska oroa mig då den inte ska komma till Denver, Colorado där han är, men man vet ju aldrig! Den kan ju växa sig större på vägen. Man vet ju inte heller vilka man ska tro. Nyheterna varnar om den största nånsin, New York gator har ödelagts, det twittras en massa samtidigt som jag går höra från arbetskollega vars vän i USA säger att median blåser upp det hela.... Hm hur som helst, vad som än händer, kommer jag fortsätta vara orolig över min killes säkerhet tills jag vet att allt är okej! Jag är ju inte där själv och kan döma läget. :( hoppas han kommer hem helskinnad!
Någon annan som hört något mer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0