OTH 9 marathon

Igår vart det god middag hos farmor och farfar tillsammans med föräldrarna: skaldjurstallrik! Efter det vart det invigningen av Friends Arena på ettan. Det var inte så storslaget direkt men lite kul att titta på.

Idag däremot har varit en helt annorlunda dag. Match tidigt på morgonen borta mot Skogås/Trångsund. Jag och den andra målvakten åkte kommunalt så när vi till slut kom fram till omklädningsrummet så fick vi reda på att det var lite ont om folk. Vilket ledde till att jag fick vara utespelare istället för målis. Det var länge sen jag spelade ute och det kändes som om jag gjorde mer fel än rätt. Får vara glad över den assisten jag gjorde i alla fall :) dock mot slutet började min fot, som jag stukade två ggr i somras, göra mer o mer ont! Så nu haltar jag igen.... :/ blir en lugn hemmakväll ikväll så får man ta morgondagen när den kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0