fredagsmyys

Jag ville egentligen ha fredagsmys tillsammans med mina föräldrar för att jag inte träffat dem på länge. Men icke, dem skulle in till stan och Thomas Ledin. Så mina planer fick ändras.
Efter att jag tränat Medelpass med Ida åkte jag hem och gick ut med Rosie och duschade. Efter det halvsov jag i soffan och fick igen mina 3 timmars sömn natten till denna dag, sen mötte jag upp en tjej som köpte en av mina locktänger. Där inkasserades en liten slant som ledde till en del av kvällens fredagsmys.
Jag satte på Cowboys & Aliens, la mig om i vår mysigaste filt ever med USA motiv och hade levande ljus runtomkring, samtidigt som jag åt lite nötter och drack vatten :)
Filmen var bra, inte den bästa jag film jag sett hittills men Daniel Craig är oavsett cool! Skyfall ska bli spännande att se :) Någon som har sett den på premiären ikväll??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0