årets första snöfall

...och vilket snö-skyfall det blev! :O
Jag gick långpromenad med killens hund till centralen för att möta honom där då han jobbat i Gbg över dagen. Efter lite mindre än halvvägs kom snön. Först var det måttligt och mobilkameran och instagram dök upp direkt! (Jag älskar snö) Sen föll det bara mer och mer, och motvind också! Så det vara att fortsätta traska och kisa med ögonen.

Nu på morgonen har vi varit igång med tuppen! Patrick åker nämligen till Denver/Boston idag och är borta 1 on halv vecka på jobbresa. Så vi var på Arlanda 7:00 imorse och tur var ändå det för det vart tyvärr problem med hans in-checkning. Så vi gick vänta en halvtimme, avnjuta en efterlängtad frukost och försöka igen. Då gick det bättre :)

Nu sitter jag själv på bussen på väg till gymmet för att träna med Ida. Hon ville köra helkropp men tvivlar på att det är en sån bra idé för mig då jag blev väldigt snuvig efter vinterpromenaden igår. Nog bättre med lite lugn kondition för min del. Har varken rid eller lust med att bli sjuk igen :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0