Panta mera!

Vart en akutövernattning hos föräldrar inatt pga av en privat händelse. Först innan mötte jag upp Eve vid Slussen, för att springa till donken där hon skulle köpa käk. Sen rusade vi ner till tbanan där hennes kompis Fabian satt med sin kompis Danne, som jag förövrigt hade gått i samma klass som när jag gick i Qvarnholmen. Haha världen är liten, coolt hur allt går runt!
Vi åkte till Friends Arena där vi skulle testa o se om vi kunde luska fram 2 biljetter till SMH som spelade. Dock va det lönlöst, engelsmannen kunde glömma att vi skulle paya 2200styck (!!!!!!) för biljetterna.
Jag gav tillslut upp, Eve stannade å väntade på bror sin, och åkte hem till föräldrarna. Där fick jag pannkakor!! Sååå gott!

Idag har nyss lett ett Zumbapass ute i Tyresö - bästa jag vet! Nu är jag på väg hem till lägenheten för att byta till matchkläder, för sen blir det att krossa Boo KFUM hemma! Kom å heja på oss i Fisksätra Sporthall 15:15 :D

Glöm inte att följa mig på Instagram - lampsvett. Där blir det oftare uppdateringar än här :)
Trevlig söndag på er!

Ps Här är min första flaska av många som jag ska skrapa ihop till Jamie Meyers konsert här i Sthlm den 22 dec på Pet Sound Bar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0