No work and all play!

En lördag i all ens ära. Trodde jag skulle jobba idag men det visade sig bara fel när jag kom dit för dör var redan Cissi. Så då överlät jag tiden till henne istället och åkte hem till en hundpromenad :)
Sen åt jag min matlåda till lunch och nu spelar jag och Patrick Wii! Innan har vi spelat lite bowling, tennis och baseball. Då det var slutspelat bytte vi till MariKart Wii som vi spelar nu.

Senare ikväll ska vi möta upp David för middag, riktig bowling och nya Bond filmen: Skyfall. Ska bli riktigt spännande att se! Jag älskar alla Bond filmer! Min favorit är Daniel Craig. Tycker han är så cool och iskall i sin roll som 007. Vilken är er favorit Bondskådis genom tiderna??


Kommentarer
Postat av: Jennie

Nu kanske jag inte e rätt person att uttala mig om just Bond-fimer eftersom jag typ sett 2 st haha och inte alls är nåt Bond-film-fan, men måste nog ändå säga att Pierce Brosnan är min favorit-Bond.
Kanske är det för att jag tycker att han ser mest lik ut som i den tecknade versionen som jag såg som barnprogram när jag var liten, haha?! :P

Svar: Förlåt för sent svar, mobilapp visar inte när jag fått kommentarer -.- Han var också min favorit fram tills att Daniel Craig anlände.Fanns det tecknad Bond?? man lär sig något nytt varje dag ;)
cammie

2012-11-12 @ 14:59:34
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0