Arbete

Jag är glad idag!
Jag blev inringd till en arbetstid på jobbet idag så jag gladeligen tackade ja till. Plus att en zumbaledare smsade mig och fråga om jag ville vicka på hennes pass den 14 dec. Ett tag framåt men ändå, that makes me happy! Ju mer pengar, desto bättre, right ;)
 
 
Helgen för min del kommer bli rätt så fullspäckad. Fredagen tillbringas först med någon slags träning, därefter mot kvälla så ska vi ett gäng ner till Frihamnen och köra GoKart och efter det blir det eventuellt utgång. Lördagen blir glöggfika hemma hos Patricks kompis Navid och efter det utgång någonstans. Söndagen blir en aning lugnare där vi ska hem till Patricks mamma. Hur spenderar ni början av den första vintermånaden? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0