do you love me, now that I can dance?

Tjohoo!
Torsdag idag och vilken torsdag det är. Solen lyser på så fint idag med och jag är faktiskt på ett ganska så bra humör. Till skillnad från alla andra torsdagar jag har haft i mitt liv för det är verkligen min otursdag.. allt som man inte vill  ska hända, händer!
Men inte idag. Idag ska jag börja dagen med att dansa i en och en halvtimme, och vem gillar inte det? ;) Därefter ska jag hem och duscha och äta lunch. Sen kommer faktiskt min moster, kusin och kusinens son hit från Skåneland. Ska bli kul att träffa dem, det var lääänge sen! Tydligen har lille Linus blivit jätte stor också, fyller snart 1 år :)

Sökte på lite sommarbilder på google för att ge både mig och er där ute inspiration och suckt :) Och jag var ju bara tvungen att ta med den första ;) hahah kul för henne att hamna mitt i den akten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0