Göteborg imorgon <33

Sitter här i sängen och har nyss packat färdigt den första hälften av min resväska som jag ska ha med mig imorgon då jag och mamma åker till Göteborg, får packa färdigt resten imorgonbitti. Vi ska göra det vi alltid gör, shoppa, äta på resturanger, göra saker vi hittar som finns att göra i stan.
Ska bli kul att komma dit igen! Jag och pappa var ju där i torsdag till fredag och såg Europe och Takida. Konserten var mycket bra om man hade tagit bort Europe! Jo, för de var jätte sega. Det var mycket mer ös på förbandet (The Pusher) och Takida. Då tAKiDA gick upp fick jag gåshud och man försvann in i röjandet x) Förbandet The Pusher var något utöver det vanliga när man pratar om förband. Så fort de började spela sin första låt så fick de igång publiken och alla klappade i takt och skrek efter varje låt! :D Mycket bra gjort, killar!
Men som sagt, ska bli kul att åka dit igen! Älskar verkligen den staden. Människorna, staden, luften... jag ska köpa en sån där t-shirt där det står "I <3 GBG" :) Funderar faktiskt på och flytta dit, och då söka jobb på deras två Friskis&Svettis! Skulle vara underbart att bo där faktiskt :)

Men men, det är funderingar än så länge. Inget som kommer spikas imorgon direkt :p
Nu ska jag hitta något kul på tv eller något sånt.. godnatt på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0