Smile Bitch, Smile.

Man får säga att det är en usch och blää dag va? För det vill jag göra.
Gitarren är ostämd och har inget ställ att stå emot. Typ.
Och idag ska man då jobba från 10:00 - 21:30, man får hoppas på det blir bättre under dagen. Det har ju varit så förut nämligen att dagar som börjar bra, visar sig bli åt helvete och dagar som börjar kasst, blir oftast bättre till slut. Men aah vet som sagt inte vad jag ska hoppas på idag.
Har inte pratat med Calle på en och en halv vecka ungefär, och enligt det vi sa förut så ska han komma hit imorgon. Mja, man får ju se hur det blir med det.. På något sätt så är jag inte förvånad heller, killar brukar ju göra så mot mig. Har hänt med de flesta innan. Så om någon skulle fråga mig nu, skulle jag säga att jag inte tror att han kommer. Jag har skrivit till honom flera gånger då han varit inne på msn/Inte vid datorn på msn, men nathin'. Ska väl ta och smsa och se om han reagerar på det, men det är lite högst otroligt, inte så att han brukar göra det heller. Det komiska är att han erkänner själv också att han är sämst på att svara, och ändå så gör han inget åt det.. hrmf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0